Periyodik Bakım

Periyodik Bakım ve Kontroller

Garanti kapsamı dışında kalan sistem ve cihazlarınızın etkin ve yüksek performansla çalışır durumda kalmasını sağlamak, ayrıca profesyonel düzeyde hizmet sunabilmek için satış sonrası servisimiz tarafından oluşturulan sözleşmeli bakım sisteminden yararlanabilirsiniz. Bakım sözleşmesi sistemimize, cihaz veya sistemlerin satışı sırasında daha avantajlı fiyatlarla ya da garanti süresi sonunda dahil olabilir, sistem ve cihazlarınız için en uygun bakım periyodlarını seçebilirsiniz.

Risk Yönetimi

Bakım sözleşmesi ile sunulan hizmetlerimiz ve bakım sözleşmesinin faydaları;

  • Kullanım ömrü uzar, arıza yapma olasılığı azalır.
  • Yedek parça satışında ekstra indirimler uygulanır.
  • Teknik danışmanlık ve servis hizmetleri ücretsiz olarak yapılır.
  • Cihaz kullanıcılarına yönelik oryantasyon ve kullanıcı eğitimleri ücretsiz olarak verilir.
  • Arıza onarımlarında sözleşmeli müşterilerimize öncelik verilir.
  • Sistem ve cihazlarınız için etkili servis garantimiz devam eder.

Periyodik bakımlar sayesinde sistem ve cihazlarınızın kullanım ömrü uzar, efektifliği artar, arıza yapma olasılığı azalır.istem ve cihazlarınıza ilişkin teknik bilgiler sürekli kayıt altında tutulur ve güncellenir. Böylece sistemin teknik sicili çıkarılır.

Sözleşme süresince meydana gelen arızaların onarımı için gerekli yedek parça ve sarf malzemelerin satışında ekstra indirimler uygulanır.Bakım sözleşmeli cihazlara verilecek teknik danışmanlık ve validasyon hizmetleri ücretsiz olarak yapılır.Cihaz kullanıcılarına yönelik oryantasyon ve kullanıcı eğitimleri ücretsiz olarak verilir.

Arıza bildirimi tarafımza ulaştıktan sonra, sözleşme içerisinde yer alan zaman periyodu uygulanır. Örneğin; 48 Saat

İletişim

  • Yeşilbağlar Mahallesi, Selvili Sokak No:2/A312 Helis Beyaz Ofis Pendik - İstanbul - 34893TR
  • +90 850 602 00 44
  • info@ilser.com.tr

Broşür ve Katalog

2023 yılı güncel ürün proşürünü aşağıdaki bağlantılardan edinebilirsiniz..